När jordens alla hav stiger så inget land blir kvar

Santosh berättade för mig vad han och hans vänner fantiserade om när de var små. Tänk när jordens alla hav stiger så högt att alla länder täcks av vatten. Vad gör alla människor då? Människor söker alltid räddning och naturligtvis söker de sig till Mount Everest, jordens högsta berg. Vilken möjlighet för landet Nepal och dess befolkning! Vilken avgift de skulle kunna ta ut av jordens hela befolkning! Vad rika de skulle bli!



måndag 17 november 2008

Fler foton






Det far bara plats fem foton per inlagg. Bara maste visa fler. Har kommer dom!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ellinor! Det är helt fantastiskt att läsa dina upplevelser och se pa alla fina bilder. Tänk att du gjorde detta, följde dina drömmar! Man kan inte riktgt förstå att du verkligen är där, samtidigt som det känns väldigt självklart på nåt sätt.
Här sitter jag på Gambro Svenskas kontor i Lund, tittar jag över till andra huset kan jag vinka till Eva. Alla som känner dig här hälsar till dig!! Kramar

Helen

Anonym sa...

Hej igen, jag vet inte varför jag blev anonym, men det är jag , Helen Johansson.

Ellinor sa...

Hej Helen! Vad roligt att hora av dig! Javisst kanns det fantastiskt, hur ska jag atervanda till vardag igen??? Men faktiskt, ibland kanns det som om vardagen infinner sig aven har. Halsa alla tillbaka sa himla mycket!! Kramar och skot om dig och familjen!